niedziela, 22 listopada 2009

:)

Jesień mija, cichutko, bez krzyku, a ja się nie nudzę, o nie. Podpatrzony na jednym z blogów wianek, na jakim nie pamiętam :)




Trochę zmienię temat. Od kilku miesięcy obserwowałam antyki na znanym nam, Polakom serwisie aukcyjnym i wymarzyłam sobie zakup kilku mebli, które całkowicie zmienią styl mieszkania. Nie znam się na antykach więc kierowałam się tylko wyglądem :) no i ... ceną, a i tak jestem zadowolona. Takie zakupy poczyniłam:
Komoda w stylu Chippendale, duża i pojemna, na pierwszym zdjęciu zaraz po wstawieniu, na drugim z zawartością.





To nie wszystko. Będzie jeszcze fotel, sofa - też z rafią i piękny stół z krzesłami, przy którym nareszcie zmieści się cała rodzinka. Wkrótce zdjęcia :)

Pozdrawiam wszystkich odwiedzających mój blog :)

Brak komentarzy: